Sider

onsdag den 3. november 2010

På med pelsen


Shorts - Only, trøje + ringe - H&M, fake pelsvest + halskæde m. kors - second hand, armbånd - købt i Grækenland

I dag er der OD (Operation Dagværk) dag, hvor der i år indsamles til uddannelse af unge i Burma. Da jeg ikke havde noget passende arbejde til dagen, tog jeg op på gymnasiet, hvor man skulle lave afleveringer, hvilket ikke var så tosset. Jeg gik i gang med en stor dansk opgave, der skal afleveres i december. Jeg har valgt at skrive min opgave ud fra krimien Dinosaurens Fjer (no wonder) af Sissel-Jo Gazan, som jeg har læst før, hvilket, jeg håber, er en fordel, for så kender jeg jo historien. Jeg er lidt spændt på guitarundervisning i dag, da min guitarlærer har sagt op, hvilket jeg ikke er så tilfreds med. Men jeg har så fået en ny, og det skal nok blive fint. Ha' en god aften:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar