Sider

fredag den 19. november 2010

Fall leopard




Shorts - Only, skjorte - Gina Tricot, tights - Decoy, halskæde - vintage, øreringe - eget design, sko - Monki


Jeg har min "nye" leo skjorte på for første gang i dag, og jeg er stadig helt vild med den. Jeg har også mine hjemmelavede Dougie Poynter-øreringe på, som I kan se på 3. billede. Om et par timer skal jeg til min mors venindes fødselsdag. Hendes mand og hende er et af mine forældres vennepar, som de har kendt, siden jeg og deres ældste søn var små. Vi er altid inviteret til hinandens fødselsdag osv. I skal nok få nogle billeder af aftenens outfit i morgen. Det bliver dog først en gang i morgen eftermiddag, da jeg både i morgen og på søndag skal ud på skolen og øve musical. Håber alle får en god fredagaften:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar