Sider

torsdag den 12. maj 2011

A bit of orange




Aftenen i dag står simpelthen i læbestiftens tegn. Da min mor tidligere på aftenen gjorde rent på badeværelset, fandt hun 3 læbestifter, som hun ikke ville have, da hun ikke bruger læbestift. Så som I jo nok kan gætte, fik jeg dem. Min yndlings iblandt dem er denne orange sag. Orange læbestift har jo været yderst populært, og den passer stadig perfekt til colour blocking tendensen. Jeg tror også, den vil se flot ud til et helt sort eller helt hvidt look. Det tror jeg, jeg vil afprøve i morgen. Nå jo, og så fandt hun også det lille leo læbestifthylster, som jeg har fået lov at låne. For det så ikke skal være løgn, rydder min søster op i hendes make-up og giver mig 4 læbestifter mere, så nu er jeg rig på læbestift:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar