Sider

onsdag den 18. maj 2011

Fravær



Nederdel + cardigan + t-shirt + bælte - H&M, tights - Decoy, halskæde - købt i London, øreringe - lavet af min kusine D, sko - Vagabond

Jeg undskylder for manglende bloggen i går og sen bloggen i dag, men jeg har haft et par hårde dage. I går gik dagen med skole, matematikaflevering og arbejde. Jeg nåede simpelthen ikke mere. Ikke engang at blogge blev der tid til. Jeg havde lang dag i skolen i dag, og da jeg simpelthen er så smadret i dag, tog jeg en morfar, da jeg kom hjem. Så var jeg til guitar, og efter guitar var jeg på besøg hos min mormor og morfar, og nu sidder jeg så her. Jeg er helt ufattelig træt, men der er altså lige nogle lektier, der skal laves, inden jeg kan gå til køjs. Billederne er fra i går. Jeg orkede ikke at tage nogen i dag, men mit outfit var også kedeligt, så det gør nok ikke så meget:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar