Sider

tirsdag den 3. maj 2011

Black birds




Kjole + trøje - H&M, tights - Decoy, sko - Monki, halskæde - ukendt (lånt af søster), ørering - ukendt (lånt af mor), armbånd + ringe - Spinning

Så så man lige mig i sort fra top til tå. I hvert fald næsten. Der er trods alt lidt farve på kjolen, som jeg igen har lånt min søsters halskæde til, da den bare passer perfekt til farverne på fuglene. Derudover har jeg en lang ørering på i dag, som godt nok er min mors, men som jeg på en måde har hamstret. Kender I ikke det? Det, at man låner noget af sin mor, som så ikke rigtig finder tilbage igen. Nå, men anyway synes jeg, den er rigtig fin, og det var lang tid siden, jeg havde haft dem (ja, det er altså et par) på. Jeg har forresten prøvet at lave billederne skarpere. Ved ikke, om det kan ses, men nu har jeg i hvert fald prøvet det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar