Sider

onsdag den 11. maj 2011

Cykelstunt




Skjorte - Vero Moda, nederdel + top + halskæde - H&M, earcuff - lokal smykkebutik, anden ørering - ukendt, armbånd - Tiger, sko - Shoe Biz

Tror I så ikke lige, at jeg på vej hjem fra skole taber min ene sko midt på vejen og må cykle over på den anden side, stille min cykel og derefter humpe ud på vejen med én sko på for at hente den anden! Altså, come on. Nå, men udover denne lille episode har det været en ganske udemærket dag. Jeg havde tidligt fri og har indtil nu slappet af med nogle episoder Sex and the City og overvejer nu at starte på en matematik aflevering, hvilket minder mig om, at jeg kun har 3 afleveringer tilbage inden sommerferien, som jeg ser meget frem til. Hvad med jer, kan I heller ikke vente med at få sommerferie?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar