Sider

onsdag den 4. maj 2011

Brick by boring brick





Blazer - Primark, shorts - Only, t-shirt - H&M, tights - Gina Tricot, støvletter - Monki, halskæde - Glitter, armbånd - Tiger


Så er endnu en onsdag halvt overstået. Det er helt ufatteligt, som tiden den går. Nå, men jeg har forresten ikke fortalt, at jeg holder spare-penge-måned her i Maj. Jeg fik nemlig brugt en del penge i Rom, og jeg sparer nemlig op til kørekort, så i hele Maj må jeg ikke købe unødvendige ting, hvilket tøj, sko, accessories osv. hører inde under for mit vedkommende. Men det er også sjovt at skabe nye outfits ud fra noget, man allerede har. Jeg synes, det var tid til at få min blomstrede blazer fra Primark på igen, eftersom det var ved at være noget tid siden, den har været fremme. Og så selvfølgelig mine elskede Monki-støvletter. Dem er jeg godt nok glad for. Nå, men I må ha' en god dag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar