Sider

torsdag den 10. marts 2011

Day 23

15 facts about you


  • Min familie betyder alt for mig. Uden min familie ville jeg ikke vide, hvad jeg skulle gøre.
  • Min all time yndlings tv-serie er Friends. Jeg er i gang med at se alle sæsonerne for 3. eller 4. gang.
  • Jeg synes, dinosaurerne er de mest fascinerende dyr, der nogensinde har eksisteret.
  • Jeg er en planlægger uden lige. Min kalender bruges flittigt, og jeg skriver alt ned.
  • Jeg har spillet så meget The Sims 2, at jeg kan alle mine simmeres navne, jobs, familierelationer, og jeg kunne blive ved, uden ad (og jeg har altså over 100 simmere).
  • Jeg har gået til dans i 10 år (gør det dog ikke mere) og har prøvet kræfter med mange forskellige stilarter. 
  • For at det ikke skal være løgn, har jeg også gået til badminton(træning) i 5 år dog uden at have spillet en eneste kamp.
  • Jeg ejer kun en skønlitterær bog, og det er Dinosaurens Fjer af Sissel-Jo Gazan.
  • Jeg kan rigtig godt lide at se film. Især chick-flicks (eller tøsefilm, som man siger på dansk), men jeg har heller ikke noget imod en omgang Jurassic Park eller Spiderman.
  • Audrey Hepburn er et af mine største stilikoner. Jeg synes, hun er vildt smuk, er altid velklædt, og så elsker jeg hendes film.
  • Min yndlings blomst er orkidéen.
  • Jeg tror, jeg har verdens sødeste tand:).
  • Jeg er en rigtig spillehaj. Jeg elsker at spille alle former for spil: brætspil, kortspil, computerspil...
  • Mine yndlings farver er lilla og sort.
  • Dem, der har glat hår, ønsker sig krøller og dem, der har krøller, ønsker sig glat hår, men jeg er utrolig glad for mit hår, som det er. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar