Sider

onsdag den 30. marts 2011

The second half






Her er så anden halvdel af mine indkøb fra i går. Jeg fik mig en stråhat. Den er samme model som den på nederste billede i dette indlæg, den er bare lysere, har et blåt bånd og er lidt mere detaljeret, og så var den 20 kr. dyrere, men det gør mig ikke noget. Kjolen er fra H&M, og jeg synes det så rigtig fin ud, så tog den med ind i prøverummet i farten, men den viste sig at være som syet til min krop. Den passede perfekt, så den skulle jeg have med hjem. Cardiganen var sat ned til 49 kr. i Gina Tricot, og jeg har tidligere skrevet om vinrøde ting, og om at jeg ikke havde noget imod at eje noget vinrødt, og det gør jeg så nu. Og ja, så kom jeg lidt (meget) forsinket med på maxi-bølgen. Jeg har været lidt skeptisk omkring maxi'en, men nederdelen var sat ned til 30 kr., og så gør det jo ikke noget, hvis jeg ikke rigtig får den brugt. Jeg har dog allerede ideer til, hvordan jeg vil style den, så nu må vi se, om jeg ikke får den brugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar