Sider

onsdag den 9. marts 2011

Overnaturlige kræfter eller bare trylleri?




Nederdel + top + jakke + bælte - H&M, tights - Decoy, sko - Monki, taske - købt i London, halskæde + armbånd - Björn Borg, øreringe - Spinning

Der var tema-dag på mit gymnasium i dag, og temaet var minoriteter. En gang i sidste uge skulle vi så ønske, hvilken af de mange workshops vi ville på. Vi havde 3 ønsker, og jeg fik min første prioritet opfyldt, hvilket var musik-minoriteter. Jeg ved ikke, hvor meget det omhandlede minoriteter, for vi sang og spillede bare, men det var sådan set også fint. I sidste modul var der et fælles foredrag, hvor der kom en mand og bildte os ind, at han havde overnaturlige kræfter og lavede nogle forsøg med os. Jeg må sige, at han var ret overbevisende, indtil han så fortæller, at det hele var løgn, og at han er tryllekunster. Derefter snakkede han om forskellige overnaturlige ting, som måske egentlig bare er manipulation. Det var ret spændende. Og nå jo, jeg skal forresten til gymnasie-fest på fredag med fastelavnstema, og i dag har jeg fået de to sidste ting, jeg manglede til mit kostume, med posten. Jeg vil dog ikke afsløre, hvad/hvem jeg skal klædes ud som. Det må I vente med at se:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar