Sider

tirsdag den 1. marts 2011

It's all about the details



Nederdel - Sparkz, skjorte - second hand, cardigan - Vero Moda, sløjfe - købt i London, armbånd - Björn Borg, sko - Vagabond

Så kom der endelig et dagens igen. Jeg har været (er stadig) lidt små syg, så mine outfits har været ret kedelige. Jeg ville have taget nogle billeder i går, men havde først tid til det, da jeg kom hjem fra arbejde i går aftes, og der lignede mit hår noget, der var løgn osv., så det gad jeg ikke til. Men i dag var jeg lidt mere inspireret. Jeg har fået inspiration fra Karen fra Where Did U Get That til dagens frisure. I kan se indlægget her, hvor hun har gang i noget lædersnor. Jeg synes, det er en rigtig fin detalje, og så er det altid lækkert at friske sit hår op med en nye frisure. Derudover har jeg kørt lidt mønster-mix, som især kan ses på sidste billede, hvor man både kan se skjorten, cardiganen og sløjfen. Og så er det jo 1. marts i dag. Det er jo en forårsmåned, så jeg synes, der burde blive lidt mere forårsagtigt, tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar