Sider

onsdag den 30. marts 2011

Purple, denim & feathers




Kjole + sko - Monki, vest - Outfitters Nation, tights - Decoy, øreringe - H&M, halskæde + armbånd - Björn Borg

Som jeg har sagt før, kan jeg slet ikke vente med at få nyt tøj m.m. i brug, så i dag røg kjolen fra Monki og øreringene fra H&M på. Jeg er allerede helt vild med kjolen. Jeg har flere forskellige stylingsmuligheder i hovedet. Netop fordi den er så enkel, kan man style den på utallige måder. I dag valgte jeg at tage en denimvest på, som jeg har fået af min ældste lillesøster for et par uger siden. Ja, jeg arver tøj af hende og ikke omvendt:) Jeg glemte helt at tage et billede af vesten bag fra. Den har nemlig sådan en lidt patchwork-feeling over sig, hvis man kan sige sådan. Nå, men det må I have til gode. Senere viser jeg resten af gårsdagens køb. Vi ses:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar