Sider

torsdag den 3. marts 2011

I'm blue





Jeans - Outfitters Nation, skjorte - Vero Moda, vest - second hand, top - H&M, sko - Monki


Som I kan se kører jeg blåt tema og denim on denim i dag. Jeg synes, det var lang tid siden, jeg havde haft min denim skjorte på og tog så vesten, som jeg har fået af min mormor, på udenover, så det blev lag på lag, og jeg synes faktisk, det fungerer rigtig godt. I morgen har jeg skrive-fri (eller hvad man nu kalder det), da jeg skal skrive min SRO (prøve inden jeg skal skrive SRP næste år). Jeg har allerede fået skrevet et par sider og fortsætter lige om et par minutter. Så håber jeg på, at jeg kan holde fri det meste af søndagen.

2 kommentarer:

  1. Du ser lidt brun ud på de billeder her. Det kan da ikke passe :)

    Isabella

    SvarSlet
  2. Haha, sjovt:) Det kan være, at det lys jeg står i, får mig til at se brun ud.

    SvarSlet