Sider

onsdag den 16. marts 2011

Genbrugsbesøg






De 3 øverste ting fik jeg med hjem fra genbrugen: 55 kr. i alt. Det må jeg sige, det er til at betale. Jeg synes, skjorten har en super flot farve, og nu skal alt jo også være i farver, så det kan jo ikke passe bedre. Tasken, synes jeg også bare, er super fin. Jeg er vild med kuverttasker. Og da jeg så kom hjem, fandt jeg ud af, at remmen sidder på med trykknapper, så den kan tages af, så man kan bruge tasken som clutch. Thumbs up fra min siden! Jeg havde faktisk først fundet et andet bælte, men det fungerede ikke lige for mig. Da jeg så kom ind i prøverummet lå bæltet på billedet og kiggede på mig, og man kan altid bruge et smalt, sort bælte, og så var det super fint og meget robust. Og udover et besøg i genbrugen og andre butikker var jeg også lige forbi Matas og fandt den her lidt laksefarvede læbestift til 30 kr., og så slog jeg til. Jeg har længe godt kunne tænke mig en læbestift i en lys, lidt neutral farve, men alligevel med lidt farve, hvis I forstår, hvad jeg mener, og det synes jeg denne opfyldte. Den er fra Rimmel btw. Ja, det var dagens køb, som jeg nok indvier nogle af i morgen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar