Sider

tirsdag den 22. marts 2011

Nyt layout




Kjole - Only, trøje + tights + lang halskæde + ringe - H&M, halskæde m. kvindetegn - vintage, øreringe - Spinning - sko - Monki

Som I kan se, har jeg fået nyt layout her på bloggen. Det bunder sådan set i, at jeg længe gerne har ville have større billeder, men vidste ikke, hvordan man lavede det. Det fandt jeg så ud af for ca. en måneds tid siden, men med det gamle layout jeg havde, blev højre side af billederne cuttet af, hvis jeg lavede dem større, og det var jeg jo ikke så glad for. Så i går aftes fandt jeg så ud af, at hvis jeg ændrede på layoutet, kunne jeg lave større billeder, hvor hele billedet ville blive vist. Så det er det, jeg har gjort og er ret tilfreds med resultatet. Men for at snakke om noget helt andet, så er vejret bare så lækkert i dag. Solen skinner, og der er lunt. Ahh, dejligt siger jeg bare.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar