Sider

lørdag den 12. marts 2011

I'm Holly Golightly




Kjole - Only, sko - Vagabond, handsker + cigaretrør - Temashop.dk, perlekæde - vintage, solbriller - H&M

Ja, jeg var klædt ud som Audrey Hepburns rolle, Holly Golightly, i filmen Breakfast at Tiffany's til fastelavnsfesten i går. Jeg gad ikke bruge vildt mange penge på et kostume, så jeg fandt bare nogle ting, jeg havde og købte så handskerne og cigaretrøret på nettet. Jeg havde været på youtube for at lede efter en tutorial med Holly Golightly hår, men fandt ikke noget jeg kunne sætte, så min frisør var så sød at sætte mit hår for mig i går. Jeg kom hjem fra arbejde for ca. 1 time siden, og nu vil jeg bare slappe af resten af dagen. Så må lektierne vente til i morgen:)

2 kommentarer:

  1. NICE! :D Du ligner hende faktisk rigtigt meget!!

    SvarSlet
  2. Tak, så var missionen fuldført:)

    SvarSlet