Sider

onsdag den 22. august 2012

3 music goodies




Her er lige 3 lækre (og meget forskellige) sange, som jeg har hørt meget den sidste tid. Den første er den smukkeste version af den skotske sang "Auld Lang Syne". Jeg kender den fra nytårsscenen i "Sex and the City The Movie". De første par gange, jeg så filmen, syntes jeg, sangen var lidt underlig, og jeg kunne ikke finde ud af hvilket sprog, der blev sunget på, men nu er jeg helt vild med den. Jeg synes, det er en vanvittig smuk sang. Den anden sang kender jeg også fra "Sex and the City The Movie". Det er nemlig slutsangen, som er sunget af Jennifer Hudson, som også spiller Carries assistent, Louise, i filmen. Man kan ikke andet end at blive glad i låget af den sang:) Og til sidst, men ikke mindst, har jeg hørt den engelske "The Voice" deltager, Vince Kidds, version af Madonnas "Like A Virgin" rigtig mange gange de sidste dage. Super fed version, hvis man spørger mig, og så synger han bare røven ud af bukserne (eller tights'ne i hans tilfælde).

Here's 3 great (and very different) songs that I've been listening to a lot the last couple of days/weeks. The first song is the most beautiful version of the scottish song "Auld Lang Syne". I know it from the new years eve scene in "Sex and the City The Movie". The first couple of times I watched the movie I thought the song was kind of odd, and I couldn't figure out which language it was in, but now I'm crazy about it. I think it's an insanely beautiful song. I also know the second song from "Sex and the City The Movie". It's the final song which is sung by Jennifer Hudson who is also playing the part of Carrie's assistent, Louise, in the movie. I become so happy when I listen to that song:) And last but not least I have heard the english "The Voice" participant, Vince Kidd's, version of Madonna's "Like A Virgin" a lot the last couple of days. Great version if you ask me plus he's an amazing singer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar