Sider

onsdag den 1. august 2012

Last month of summer


Så blev det 1. august og starten på den sidste sommermåned. Jeg har ryddet mit værelse op (og ned) for 3. dag i træk nu, og jeg er ved at være godt træt:) Derudover har jeg bestemt mig for at skrive både på dansk og engelsk her på bloggen, da jeg som sagt skal til at læse engelsk. Jeg har egentlig tænkt på at begynde at skrive på engelsk også i noget tid, men skulle bare lige finde det rigtige tidspunkt at få begyndt på, så hvorfor ikke i dag. Vi ses:)

Today is August 1st and the beginning of the last month of summer. I have cleaned up my room and packed everything in 3 days in a row, and I'm pretty tired about now:) Besides that I have desided to write in both danish as well as english here at the blog (no shit Sherlock) because of the fact that I'm going to study english at the univesity. I have thought about writing in english for a while now, I just had to find the right time to get starting so why not today. See ya:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar