Sider

torsdag den 16. august 2012

New, new, new




Så er jeg tilbage "for good" - forhåbentlig:) Jeg er på "ferie" hos mine forældre, selvom den eneste, der stadig har ferie, er mig. Anyways, så ville jeg lige vise jer lidt nyt, jeg har købt. Da jeg var på biblioteket i tirsdags, opdagede jeg et center lige overfor, hvor jeg købte ovenstående 3 ting. T-shirten er fra H&M og kostede en 50'er. Jeg har tænkt mig at style den med en blazer og jeans. Toppen og shorts'ne er fra Gina Tricot og kostede 49 kr. pr. stk. Begge dele skal jeg nok få brugt de kommende dage, hvor vejret skulle blive så godt:)

Now I'm back for good - hopefully:) I'm visiting my parents and they have internet access:) Anyways, I wanted to show you some new stuff I've bought. When I went to the library on tuesday I discovered a mall across the street where I bought the three things above. The t-shirt is from H&M and costed 50 dkk. I think I want to style it with a blazer and jeans. The top and the shorts are from Gina Tricot and costed 49 dkk each. I think I'll wear both items in the coming days because the weather is going to be very nice:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar