Sider

mandag den 27. august 2012

Perfume bottles



Parfumeflasker fra Ikea til 69 kr./perfume bottles from Ikea for 69 dkk

Jeg kom i tanke om i går, at jeg ikke rigtig har vist nogle af mine fødselsdagsgaver, og nu er det ved at være nogle uger siden, jeg havde fødselsdag. Grunden til det er egentlig, at de fleste af de gaver, jeg fik, var ting jeg manglede til, jeg skulle flytte hjemmefra, og det er ikke de mest spændende ting at vise. Jeg fik dog disse fine parfumeflasker af min yngste lillesøster, som jeg havde ønsket mig. De står nu og pynter sammen med mine andre parfumer.

Yesterday I got to think about the fact that I didn't show you any of my birthday presents and it's a couple of weeks ago since it was my birthday. The reason for not showing you any of my presents is that most of the presents I got were stuff I needed before I moved out of my parents house and they are not the most exiting things to show. I did get these pretty perfume bottles from my youngest sister. They are now decorative among my other perfumes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar