Sider

lørdag den 4. august 2012

Keeping it simple






Nederdel/skirt + tee + halskæde/necklace - H&M, armbånd/bracelets - Spinning, sko/shoes - Converse

Jeg ved godt, at der går nogle dage (næsten en uge denne gang) imellem outfit-indlæggene, men det er jo stadig sommerferie for mit vedkommende, og så får jeg ikke lige taget outfitbilleder hver dag, hovedsageligt fordi mine outfits ikke hver dag er værd at tage billeder af, men det skal der nok blive lavet om på, når hverdagen starter igen. Jeg er dog meget tilfreds med det simple outfit, og jeg synes, min nye halskæde er perfekt hertil.

I know that several days go by (almost a week this time) between my outfit posts, but I'm still enjoying my summer holiday and I'm not taking outfit pictures every day, mainly because my outfits are not worth taking pictures of every day, but that is going to change when the holiday is over. I'm very happy about this simple outfit though, and I think my new necklace is a perfect match.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar