Sider

lørdag den 18. august 2012

Tropical



Bukser/pants - second hand, top - Gina Tricot, solbriller/sunglasses - H&M, øreringe/earrings - købt i Prag/bougt in Prague, wedges - Balzar

Som jeg skrev i dette indlæg, ville jeg nok få gavn af toppen en af de kommende dage, og det blev allerede i dag, og den er simpelthen så behagelig at have på. I morgen kan det være, at mine nye shorts kommer på? I dag har jeg været ude og shoppe med min mor og ældste lillesøster, og jeg fik da også lidt med hjem, som jeg viser jer i løbet af de næste par dage, regner jeg med.

As I wrote in this post I knew that I would get to wear my new top in one of the coming days and I already wore it today. Maybe I'll wear my new shorts tomorrow? Today I went shopping with my mom and oldest younger sister and I did by some stuff that I will show you soon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar