Sider

fredag den 3. august 2012

Statement piece




Min far og jeg har lige hentet mit første køleskab, og så føler man sig lige pludselig lidt mere voksen. Jeg var også lige et smut forbi H&M, da jeg skulle købe noget nattøj med hjem til min søster og fandt denne halskæde. Jeg har kigget på en magen til i neonpink plastik før, men købte den ikke, og det er jeg glad for nu, da denne er mere mig. Og så kom jeg kun af med en flad 10'er:)

My father and I have just picked up my first refrigerator and suddenly you feel much more like a grown up. I also went by H&M because I had to buy some nightwear for my sister and found this necklace. I have been looking at a similar one in neon pink plastic before, but I didn't buy it which I'm happy about now because I like this one better. And it only costed 10 DKK.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar