Sider

torsdag den 30. august 2012

From tuesday



Jeans - Cheap Monday, cardigan - Only, skjorte/shirt - second hand, halskæde/necklace - kusine Ds design/my cousin's design, armbånd/bracelets - Spinning, wedges - Vagabond

Ja, dette outfit er altså fra i tirsdags, men i tirsdags havde jeg kun en halv time, efter jeg var kommet hjem, til at gøre mig klar til at komme ud af døren igen. Jeg var ude og spise og feste med min nye klasse og tutorer, og det var super hyggeligt. I morgen er det sidste dag i min rusuge, og om aftenen er der amerikansk temafest for alle nye engelskstuderende, hvor vi skal klæde os ud, men min udklædning må I vente med at se, hvis jeg overhovedet får taget nogle billeder (det gør jeg forhåbentlig).

Yes, this is my outfit from last tuesday, but I only had half an hour that day after I got home to get ready to go out. I had dinner and went partying with my new classmates and tutors and I had a really nice time. Tomorrow is the last day of my "rus"-week and at night there is a american themed party for all the new english students where we have to dress up american, but you have to wait to see how I'm going to dress up, if I'm even having the time to take pictures (hopefully I have).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar