Sider

onsdag den 29. august 2012

Sandals of the summer


Jeg ved godt, at der har været lidt stille på bloggen de sidste par dage, men min tid til blogging har været knap. Anyways, så er endnu et af mine outfits blevet valgt under en tendens på Stylegallery. Jeg bliver virkelig glad, hver eneste gang det sker. Jeg fik følgende kommentar:

Alle bør have et par enkle, sorte sandaler i deres garderobe. De kan redde mange tøjkriser hen over sommeren, da de passer til alt. 

I know it has been a bit quiet on the blog the last few days, but I haven't had a lot of time to blog. Anyways another of my outfits has been chosen for a trend on Stylegallery. I become so happy every single time that happens. I got the following comment:

Everybody should own a pair of simple black sandals. They are perfect for clothing emergencies over the summer because they go with everything.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar