Sider

tirsdag den 7. august 2012

A year went by



I går var det lige præcis et år siden, jeg holdte min 18 års fødselsdag. Og i morgen er det så et år siden, at jeg fyldte 18 år. Det er et år, som er gået utrolig hurtigt. Kan faktisk slet ikke forstå, hvor det er blevet af. Højdepunkterne i mit liv som 18årig har været, da jeg fik mit kørekort og så selvfølgelig, da jeg blev student. Og så har jeg jo også fået min første bolig, hvilket også er et højdepunkt. Billederne er forresten fra da, jeg fejrede min fødselsdag sidste år. I morgen fejrer jeg den lidt mere stille og roligt, men jeg er sikker på, at det bliver mindst lige så hyggeligt:)

Yesterday was exactly a year after I celebrated my 18th birthday. And it is a year ago tomorrow that I turned 18. This year has gone so fast. The highlights of this year were when I got my driver's licence and of course when I graduated high school. I also got the first place on my own which is a highlight as well. The pictures are from the day a celebrated my birthday last year. Tomorrow I will celebrate my birthday a bit more quiet, but I'm sure it is going to be great day anyway:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar