Sider

tirsdag den 14. august 2012

No internet access


Der er altid noget, man enten glemmer, eller som ikke virker, når man flytter, og i mit tilfælde skal man have sådan et internetkabel, og det har jeg ikke lige nu, men det skal jeg nok få. Så jeg blogger fra et nærliggende bibliotek lige nu og kan sige så meget, at jeg nok ikke får blogget i morgen, men regner med at få blogget torsdag og fremover. Så er I informeret:) Ellers går (cykler) jeg bare rundt og lærer om livet som udeboende. Vi ses:)

There is always something missing or not working when your moving to a new place, and in my case it is the internet, but I will make it work soon. So right now I'm blogging from a library nearby and I'm probably not going to blog tomorrow, but hopefully I will on thursday and afterwards. Now you're informed:) Otherwise I'm just walking (biking) around learning how to live on your own. See ya:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar