Sider

søndag den 26. august 2012

Clothing rack




Som jeg skrev her, er mine sko kommet mere til deres ret, efter jeg er flyttet. Det er mine kjoler og blazere også. Jeg har haft tøjstativet liggende i lang tid, men der var ikke plads til det på mit gamle værelse, så jeg har måttet vente med at få det frem, til jeg flyttede. Ikke nok med at det ser pænt ud, så har det i mit tilfælde også været nødvendigt, da mine muligheder fra tøjopbevaring er små. Nå jo, og så kunne min Audrey Hepburn-plakat ikke hænge et meget bedre sted:)

As I wrote in this post my shoes are now displayed after I moved. So are my dresses and blazers. I've had the clothing rack lying around for a long time, but there wasn't room for it in my old room so I had to wait to use it till I moved out of my parents house. I think it is very nice to look at, but it has also been a necessity because of the lack of possibilities of clothes storage. By the way I don't think that my Audrey Hepbrun poster could be hung in a better spot than above my clothing rack:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar